.

.

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Όταν η σχολή μου φαίνεται πολύ μακριά...


Καθημερινά εδώ και ενάμισι περίπου χρόνο κάνω την ίδια διαδρομή για να πάω στη σχολή μου.Θέλω δεν θέλω παρατηρώ μέρα με τη μέρα τις αντιδράσεις των ανθρώπων στο λεωφορείο από Καλαμάκι μέχρι Δάφνη και στο μετρό από Δάφνη μέχρι Σύνταγμα.Ίδια πρόσωπα και ίδιες συνήθειες.Άνθρωποι που τουλάχιστον για ένα μισάωρο που είναι η απόσταση δεν μιλάνε καθόλου και είναι σαν να χάνουν αυτό το διάστημα από τη ζωή τους.
Γενικότερα όλη αυτή η διαδικασία από το σπίτι μου μέχρι το κολλέγιο μου κακοφένεται αρκετά.Δύο περιπτώσεις υπάρχουν.Είτε μόλις έχω ξυπνήσει,δεν έχω πιει καφέ και είμαι σε μία κατάσταση που ότι και να δω μπροστά μου είναι απαίσιο είτε όντως αυτή είναι μία πολύ άχαρη και αμήχανη διαδικάσια.Χωρίς να θέλω να πω οτί όλο το καιρό αυτό δεν υπάρχει κάτι που μου έχει κάνει καλή εντύπωση.Απλά τα αρνητικά μου φαίνονται πολύ περισσότερα από τα θετικά.
Αρχικά θα αναφερθώ σε κάτι το οποίο έχω συζητήσει με τους ανθρώπους στην καθημερινότητά μου.Δεν αντέχω να βλέπω γυναίκες και άντρες που με το που έχουν βγάλει άσπρη τρίχα στα μαλλιά τους απαιτούν να σηκωθώ για να κάτσουν.Να σημειωθεί οτί μπαίνουν είτε στο λεωφορείο είτε στο μετρό τρέχοντας και σπρώχνωντας.Πως μετά σου λένε οτί δεν αντέχουν όρθιοι?Μου φαίνεται τελείως παράλογο.Η είμαι πολύ καχύποπτος η πολύ απλά εκμεταλλεύονται την ηλικία τους και παρουσιάζουν ένα είδος θεάτρου.Και βέβαια δεν μιλάω για εκείνους που πραγματικά το έχουν ανάγκη να κάτσουν σε κάποια θέση.Κατά τη γνώμη μου οι συγκεκριμένοι ξεχωρίζουν.
Η αρνητική διάθεση την οποία μου προσφέρουν δεν περιορίζεται βέβαια στη θέση εξ ολοκλήρου.Οι ίδιοι συνήθως παρουσιάζουν σε κάθε ευκαιρία οτί είχαν δύσκολα παιδικά χρόνια.Η συμπεριφορά τους μου προκαλεί μία διάθεση να αντιδράσω και να τσακωθώ αλλά μετά σκεύτομαι τι πάω να κάνω?Θα χάσω το δίκιο μου.Δεν γίνεται όμως να ζητάω ευγενικά να περάσω και να γυρνάει να με βρίζει με ύφος που ταιριάζει ακριβώς σε αυτό που λέμε και κοροιδεύουμε ΄΄νταή΄΄.Όλοι μου λένε μην ασχολήσε και πραγματικά μέχρι σήμερα με τα ΄΄χίλια ζόρια΄΄ τα έχω καταφέρει.
Ύστερα κάτι επίσης άσχημο είναι η ενδυμασία γυναικών με κάποια κιλά παραπάνω.Ειδικά τώρα που έχει καλοκαιριάσει καθημερινά βλέπω κόσμο που όσο να ναι δεν του ταιριάζει να φοράει κολλητά ρούχα.Άλλωστε το λέει και η λέξη ΄΄κολ-άν΄΄.Δηλαδή μόνο αν σου πάει και αντικειμενικά μπορείς να το φορέσεις πρέπει να το κάνεις.Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι αντιαισθητικό.Άσε που υπάρχουν και φορές που βλέπω κολάν και λέω δεν γίνεται τώρα θα σχιστεί και δεν θέλω καθόλου όμως αυτό το θέαμα.Δεν λέω τα κολάν είναι από τις μεγαλύτερες εφευρέσεις αλλά αρκεί να το χρησιμοποιούν αυτές που πρέπει.
Τέλος έχω ένα ακόμα παράπονο από τους ανθρώπους που βλέπω στα μέσα μαζικής μεταφοράς.Εκεί που μόλις έχω κάνει μπάνιο έχω βάλει την κολόνια μου και ολά καλά ο διπλανός μου σηκώνει το χέρι του και από την μασχάλη μυρίζει ΄΄σαπίλα΄΄.Το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένο πληθυσμό,οπότε έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις.Εκτός από το οτί είναι πολύ ενοχλητικό επίσης όταν έρχομαι σε επαφή με τέτοιους ανθρώπους νιώθω οτί είναι λες και έχω πάει για μπάσκετ.Πρέπει επειγόντως να μπω στη μπανιέρα.
Ενδεχομένως όπως ανέφερα και πριν τα πράγματα να μην είναι τόσο τραγικά και να μου επηρεάζει την ψυχολογία η νύστα.Απλά είναι θέματα που δεν μπορούσαν να μου περάσουν απαρατήρητα.Πιστεύω και ελπίζω πως δεν είμαι ο μόνος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου