.

.

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Tι δημοσιογράφους θέλω;


Από δημοσιογράφους άλλο τίποτα σε αυτή τη χώρα, έχουμε πήξει. Εννοείται πως
είναι απαραίτητοι για την κοινωνία στο τομέα της ενημέρωσης. Όλοι θέλουμε να
ενημερωνόμαστε κάθε μέρα όλη μέρα για το τι γίνεται στο κόσμο. Αρχικά δεν μπορώ
τους δημοσιογράφους με ταμπέλες είτε είναι Νδημοκράτες είτε Συριζάιοι είτε Παναθηναικοί και Ολυμπιακοί και αντίστοιχα. Ορισμένοι λένε τα δικά τους και δεν δέχονται άλλη γνώμη, με τίποτα όμως δηλαδή δίνει καθαρό πέναλτι στον Πάοκ ξέρω γω φωνάζουνε οι Ηρακλήδες(δημοσιογράφοι) ε τι πέναλτι έδωσε ο ανύπαρκτος πληρωμένος και ούτω καθεξής.

Άνθρωποι είναι και οι διαιτητές κάνουν και αυτοί λάθη. Ντάξει τώρα όταν γίνεται κάτι τραγικό όπως το γκολ του Κίσλινγκ με την κεφαλιά που μπήκε απ έξω, τότε τα θέλει τα μπινελίκια του ο ρέφερι. Ξεφύγαμε λίγο. Γυρνάω σπίτι μου από την δουλεία και έχω χάσει ένα Ολυμπιακός-Παναθηναικός καλή ώρα που είναι επίκαιρο, θέλω να δώ την κριτική του κάθε παίκτη, μια τακτική ανάλυση γιατί ήρθαν έτσι τα πράματα που υστερεί ο ένας που άλλος. Ας πούμε τώρα που θα τελειώσει και η σειρά των τελικών θέλω να διαβάσω μια γνώμη είτε για Πάο είτε για Ολυμπιακό. Του στύλ αυτοί για μένα πρέπει να φύγουνε να προτείνουν ιδέες για παίκτες που θα ταίριαζαν στο τρόπο παιχνιδιού της ομάδας. Τώρα να μου πεις δημοσιογράφος είμαι όχι σκάουτερ αλλά και πάλι έχεις δει τόσα παιχνίδια σε μία χρονιά είτε είναι αυτό ποδόσφαιρο είτε είναι μπάσκετ είτε Μπάτμιντον κάποιοι παίκτες σου έχουν μείνει στο μυαλό σίγουρα. Επίσης κάτι ακόμα. Έρχεται μουντιάλ σε λιγότερο από 20 μέρες οκ ανέβηκαν κάποια άρθρα για τα ρόστερ των ομάδων. Εμένα θα μου άρεσε να έβλεπα κάπου λίγα χαρακτηριστικά για τον κάθε παίκτη όχι για όλους απαραίτητα δηλαδή ποιοί αναμένεται να λάμψουν στην διοργάνωση με βάση την χρονιά που μας πέρασε να ξέρει ο τηλεθεατής που θα κάτσει να δει μουντιάλ κάποια πραματάκια. Ντάξει κατά τα άλλα μια χαρά δεν έχω παράπονο απλά λίγο αντικειμενικότητα καμιά φορά δεν βλάπτει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου