.

.

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος...

"Εγώ δεν είμαι ούτε Βαρδινογιάννης ούτε Αλαφούζος για να κάθομαι να δέχομαι να με γα@@@νε μες το γήπεδο... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και διώχνω στη μέση της σεζόν προπονητές...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και «φορτώνω» το βάρος της ομάδας στον άνθρωπο που έχει σημαδέψει μια ολόκληρη γενιά ζητώντας του να βγάλει το φίδι από την τρύπα... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και δημόσια αρνούμαι να σεβαστώ τον ίδιο μου τον εαυτό και την οικογένειά μου...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και προβαίνω, εν βρασμώ ψυχής, σε δημόσιες δηλώσεις και τοποθετήσεις...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και σαν φανατισμένος χουλιγκάνος από την άνετη πολυθρόνα της πλάγιας γραμμής του παρκέ εξαπολύω επιθέσεις σε διαιτητές, παίκτες και προπονητές... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και αντιλαμβάνομαι τις αγωνιστικές αδυναμίες της ομάδας μου... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και αρνούμαι να παραδεχτώ οποιαδήποτε ήττα με αξιοπρέπεια και σεβασμό στον αντίπαλο...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και κάνω ενστάσεις για υπεραριθμίες στον πάγκο της αντίπαλης ομάδας...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και δεν επιθυμώ την πρόοδο του αθλητισμού...
 
Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και δεν επιθυμώ την πρόοδο της ελληνικής κοινωνίας... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και δεν έχω κάτσει να σκεφτώ και να συλλογιστώ μήπως είμαι λάθος... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και κάνω ό,τι νομίζω εγώ σωστό... 

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος ένας κοινός πρόεδρος σαν όλους τους άλλους...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και μη νομίζετε πως διαφέρετε πολύ από εμένα...

Εγώ είμαι Δημήτρης Γιαννακόπουλος και αν δε σας αρέσω να πάτε να γα@@@είτε..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου